Trustpilot
På salg
(8) Anmeldelser

Dieselgenerator - 4,400 W - 14,5 L - 230/400 V

kr 23 199,00 kr 24 699,00
Prisen er inkludert 25% moms.

Gjenstand: EX10061192

|

Modell: MSW-DG700

Garantert laveste pris
Prisen er inkludert 25% moms.

Klar til å sende!

Leveranse ca. fredag 10. mai
5% rabatt med minst 3 av samme vare, 10% rabatt med minst 5 av samme vare!
Samlet pris
Pr. stk.
Rabatt
kr 23 199,00
kr 23 199,00
0%
kr 69 597,00
kr 22 039,05
5%
kr 115 995,00
kr 20 879,10
10%
Viktige funksjoner
  • Kraftig - strømgenerator med 4,400 W eller 5,5 kVA og 7,5 hk 4-taktmotor
  • Lang brukstid - opp til 7,5 timer driftstid på full tank (14,5 L)
  • Fleksibel - tre stikkontakter på 400 V og to ganger 240 V
  • Holdbar - takket være solide materialer og høy kvalitet
  • Sikker - takket være luftavkjøling, overbelastningsbeskyttelse og kapslingsklasse IP23
Sikre betalingsmåter
Leveringsdetaljer
Retur og garanti

PRODUKTBESKRIVELSE

TEKNISKE DETALJER

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Vurderinger og anmeldelser


4.6

Basert på 8 anmeldelser

Sorter etter :

for 8 måneder siden Lagt ut på Expondo Poland

Jeg anbefaler generatoren!

Jeg anbefaler en generator, kjøpt til byggeformål og for senere bruk i enebolig. Den var flink til å drive anleggsmaskiner. Den første måneden brukte jeg den med en belastning på ikke over 50 % for å få motoren til å fungere bedre. I løpet av denne tiden endret generatoren strøm veldig jevnt og reagerte generelt raskt på høyere belastninger. Jeg ble oppmuntret til å kjøpe av den gode prisen og et stort antall positive kommentarer på forumet om temaet "hvilken generator å velge". Generatorens svake punkt er at den er vanskelig å flytte, men for en stasjonær generator tror jeg det ikke vil være noe problem for de fleste. Instruksjonene som i kommentaren nedenfor kan inneholde flere detaljer, men jeg startet enheten uten problemer og har brukt den siden, og jeg må si at enheten definitivt fortjener 5+. Jeg anbefaler produktet!

Vis original anmeldelse

for 8 måneder siden Lagt ut på Expondo Sweden

Har prøvekjørt den, har den som reservestrøm i sommerhytta vår, den takler belastningene godt og går stille. Den eneste klagen var at den ikke roterte riktig, men det ble lett fikset hvis du er elektriker.

Vis original anmeldelse

for 2 måneder siden Lagt ut på Expondo Sweden

Backup generator

Fungerer bra, inkluderte flere ting enn jeg forventet. Også godt pakket inn. Har testet koblingene til villaen og drifter alt jeg trenger for å takle oppvarming, vannforsyning og belysning ved strømbrudd

Vis original anmeldelse

for 2 år siden Lagt ut på Expondo Germany

Notstromaggregat Diesel - 4.400...

Jeg har ingen informasjon om volumet. Er den lydtett???

Svar fra

Takk for din mening. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre produktene og tjenestene våre.
Vis original anmeldelse

for 2 år siden Lagt ut på Amazon Germany

TOP Aggregert

Jeg er veldig fornøyd med det

Vis original anmeldelse

i fjor Lagt ut på Expondo Switzerland

Alt fint!

Ingen kommentar.

Svar fra

Takk for din positive og nyttige tilbakemelding. Vi gleder oss til et gjensyn. Vi sees snart og ha en fin dag!
Vis original anmeldelse

for 2 år siden Lagt ut på Expondo Switzerland

Gjør det den skal

Én stjerne minus fordi det ikke var instruksjoner med bilder og f.eks ingen informasjon om hvor mye olje du skulle fylle på osv.

Vis original anmeldelse

for 2 år siden Lagt ut på Amazon Germany

Førsteinntrykk

Generatoren ble levert forrige fredag (30.7.21) i en virkelig god transportkasse og veldig rask for en 150 kg klump. Selvlaget av tre som en helt lukket boks med pall under for transport med maur, så langt er det bra. Jeg "monterte endelig" maskinen påfølgende mandag. Rullene må festes fordi enheten står på akslene i boksen, noe som er fornuftig. Likevel er det første problemet hvordan skal de dyrkes? Det følger med en bruksanvisning (den står også på forsiden)... Men den inneholder kun de vanlige sikkerhetsinstruksjonene, vel i alle fall en link til den virkelige bruksanvisningen. PDF last ned alt fungerte og i tillegg til sikkerhetsinstruksjonene er det også en del dokumentasjon og instruksjoner inkludert. Dessverre var den ekstremt sparsom og ga inntrykk av at det var en Google Translator-beskrivelse, og forfatteren snakket absolutt ikke ekte tysk. Jeg holdt på å montere hjulene, men i "bruksanvisningen" står det dessverre = 0 (nei, jeg åh, men null). Ok, jeg er utdannet håndverker i metallkonstruksjon, jeg så på det, pakket ut tilbehøret, forsto det, installerte det, det fungerte og alt var der. Så hvis du ikke vet hvordan du gjør det, har du ikke noe problem ;-) Neste del som skal installeres er startbatteriet (12, 280A, helt greit vil jeg si). Det står ikke noe sted hvor den er plassert, men det er en godt gjennomarbeidet vedlikeholdsluke (egentlig feilfritt så langt). Batteriet er bak, tett pakket i folie og limt og perfekt festet i holderen. Pakk ut, koble til stolpene (å, det er 10 skruer/muttere i verktøyposen til begge), som sagt, hvis du vet hvordan du gjør det, går det bra. Ok, ifølge "bruksanvisningen" tappes oljen og dieselen helt ut etter prøvekjøringen, det er fornuftig. Det er også et bilde av vedlikeholdsluken som allerede er nevnt i B (= bruksanvisning), luken er åpen, du kan se hva som er "inne" og det er en hvit sirkel rundt den knallrøde peilepinnen (du kunne faktisk ha spart det fordi det kommer bare noen hit som om nødvendig kan finne rundt uten B (uten å prise meg selv)) og som vil finne den knallrøde peilepinnen igjen uten krøll... Ok, oljemengde, det er faktisk i B, 1, 65 L, hvem skulle trodd. Vel, du kunne etter hvert ha funnet ut av det selv dråpe for dråpe ved hjelp av den knallrøde peilepinnen (1,65 L, ha det gøy...), men bare hvis du vet om peilepinnen kun skal settes på for måling, eller skrus inn. , fordi det endrer posisjonen. B-en sier ingenting om det... Vel, mønsteret gjentar seg, hvem vet hvordan det fungerer, så her er et tips. Hvis du ser på posisjonen til peilepinnen og... bare vet hvordan du gjør det, fyll den til den (ideelt sett) nesten går tom, sett enheten på vekten på forhånd. Lukk alt her, neste trinn, fyll på diesel. B sier at 14,5 L er nok til 7,5 timer full gass, det ville vært bra. Hvor det kommer inn er nå virkelig tydelig hvis du overser tanklokket på lastebilen (dessverre ikke låsbart og selvfølgelig ikke med en-tast system) (krom på knallgult og rett i midten (faktisk ikke så smart)!!). Henvisningen i B om lufting av dieselledningen til injeksjonspumpen var veldig bra og også veldig bra med en veldig god beskrivelse. Åpne unionsmutteren på tilførselsledningen og lukk den igjen når det ikke er flere bobler.Begrepene olje og diesel er likestilt her, vær forsiktig! Det B ikke avslører er hvor man finner nevnte mor. Men som jeg allerede har nevnt, vil alle som vet hvordan man gjør det finne ut av det. Det er flere klaffer, de må bare skrus fast. Siden vi ser etter ledningen fra diesel til injeksjonspumpe, var klaffen på toppen den første som åpnet seg. Vi er allerede langt bak B og bare de som nå vet hvordan noe slikt ser ut, hva de leter etter, vil finne det og de vil finne det her. Men jeg brukte ikke mutteren, jeg ville bare vite om jeg visste hvordan jeg skulle gjøre det ;-) Så nå går det raskt, diesel inn, alt på gang, choken trukket, får se hva som skjer med dieselen... (ah, det gikk opp for meg at B, som alltid, ikke sier noe om "choke" og ville du ikke ha forventet pre-glow?). Vri på nøkkelen, startet starteren og alt ga et mekanisk robust inntrykk av en riktig bygget maskin, den vibrerte, det kom liv i den, men alt føltes i det mekanisk grønne området, veldig bra. Jeg vil ikke begynne, men jeg tenkte bare på noe i det øyeblikket. Hvem vet hvordan det fungerer, tenkte jeg plutselig (sa jeg det her før, hva?) og satte raskt inn choken igjen. Og se, med noen røykskyer sier dieselen umiddelbart ifra og går umiddelbart jevnt og slutter umiddelbart å røyke. Nok en gang får man umiddelbart inntrykk av en pent sammensatt maskin som også var riktig konstruert. Motoren går jevnt uten den minste bakgrunnsstøy. Under idriftsettelsesprosessen fant jeg også en fotspak som ser ut av huset på siden motsatt eksosen i bunnen av valsen. Et veldig robust stykke flatt stål i en bryterport, og vi hadde det allerede, hvis du vet hvordan det fungerer vil du finne det ut, hjulbrems, flott! Etter noen minutter la jeg belastning på enheten og en 2KW sirkelsag gikk perfekt.Dieselen var Det spilte ingen rolle om sagen gikk eller ikke, den gikk bare hardnakket uten at det ble noen endring i motorens tone Oppsummering: Mekanisk har jeg inntrykk av at enheten ble bygget av folk som vet hvordan man skal bygge virkelig gode maskiner. Alle som er kjent med slike maskiner vil nok ha det gøy, tingen virker virkelig robust og er bygget på en slik måte at du virkelig kan bruke den.Men har du ingen erfaring med den og ikke har mekanisk bakgrunn bør du Think om det nøye. Og jeg skrev faktisk dette slik at leverandøren virkelig kan revidere dokumentasjonen slik at den yter rettferdighet til produktet hans. Oppdatering: Det er på Ahr per i dag

Vis original anmeldelse

Du er

i riktige hender!

Med mye ekspertise og målet om å tilby god kvalitet samtidig som du sparer penger, utvikler vi våre egne sterke merkevarer med bærekraftig design, "Made in Germany". Karakterisert gjennom mer enn 1.000.000 fornøyde kunder. Vi utvikler vi stadig nye metoder for å oppfylle individuelle ønsker og krav.

Med tillit fra eksperter over hele verden
mer enn 16 års erfaring
innen netthandel
3 MILLIONER
kunder har kjøpt våre produkter