Gjenstand: EX10011825
|Modell: RC-SOQ3
Lite igjen på lager
Skynd deg, det er kun få varer igjen!
Klar til å sende!
Leveringstid ca. 7-10 dager* Betalingsmåter kan variere fra land til land
Basert på 8 anmeldelser
Hei, jeg anbefaler denne ovnen, jeg har brukt den i noen måneder, det er en flott enhet
Jeg liker ovnen, god kvalitet og godt utseende
Jeg liker ovnen, god kvalitet og godt utseende
Jeg kjøpte dampovnen fra Expondo GmbH i fjor, som så ut til å være av høy kvalitet og heller ikke akkurat billig. Jeg må si en ting: så lenge ovnen fungerer, er det en stor ting - dessverre varte ikke gleden lenge: etter bare 5 måneder ga enheten opp (kortslutning). Så jeg søkte om reparasjon, enheten ble hentet, reparert og innen 3 uker hadde jeg den tilbake. Den dårlige overraskelsen kom ved utpakking: da jeg fjernet de siste lagene med bobleplast, lå glassinnsatsen til ovnsdøren foran meg i tusenvis av bittesmå glasskår! Tilsynelatende falt enheten på gulvet, enten under transport eller i reparasjonsavdelingen, vet jeg ikke. Jeg fant ut at det ikke var meg, men avsenderen (Expondo) som måtte melde skaden til pakketjenesteleverandøren. Expondo hadde imidlertid ingen interesse i dette. Til å begynne med var det noen kreative og useriøse forslag: de ville sende meg en ny dør som jeg så kunne installere selv (hallo??? De bittesmå glasskårene hadde til og med trengt gjennom sporene inn i det indre av enheten!) eller kunne jeg bruk den klumpete ((også veldig tung på 18 kg) ta med enheten til en pakkebutikk. Jeg nektet begge deler, men til slutt ble enheten hentet for videre reparasjon (nr. 2). Denne gangen tok det ganske lang tid. På spørsmål sa de at reparasjonsavdelingen ikke visste hva de skulle gjøre (hallo?? Jeg hadde allerede sendt en utfyllende beskrivelse av skaden på e-post, og min utskrift av skadebeskrivelsen inkludert utskrevne bilder var også inkludert i pakke!). Ting ble enda mer bisarre to uker senere: enheten var nå reparert, men prosessen ble ikke funnet i systemet. Det tok noen flere e-poster før enheten endelig kom tilbake fra reparasjon #2. Ja, glassdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for andre gang! – i en mye dårligere stand enn før reparasjonen: Det første vi la merke til var at vannoppsamlingsbrettet hadde en lang sprekk og et hjørne ble brutt av. I tillegg lukket den ikke lenger ordentlig fordi damputløpsmunnstykket – som trolig var feilmontert – var i veien. Nå hang det ødelagte vannoppsamlingsbrettet nede til venstre. Videre var alle fire føttene montert så skjevt og skjevt at hele apparatet tippet (de fremre føttene rørte nesten ikke gulvet lenger). Den (tidligere helt intakte) bunnplaten var erstattet av en gammel og helt bulket bunnplate (tre klare og store bulker). Alt i alt: i stedet for reparasjoner, skade på eiendom! Hele dette scenariet har allerede trukket ut i 3 måneder (!) Etter disse to mislykkede reparasjonene (hvis man i det hele tatt kunne snakke om reparasjoner i det siste tilfellet!) krevde jeg tilbakebetaling av kjøpesummen. Igjen sa de i utgangspunktet til meg at jeg skulle sende inn enheten selv, at de ville sjekke den i reparasjonsavdelingen og deretter sende meg et kostnadsoverslag (Hallo??? For skader, som denne gangen var perfekt forårsaket av Expondo-teknikerne? ??). Det tok noen flere energiske e-poster før enheten endelig ble plukket opp (for tredje gang!). Så ble det endeløse "diskusjoner" på e-post med de forskjellige (stadig skiftende) funksjonærene til jeg (etter 3,5 måneder uten ovn!) til slutt fikk refundert kjøpesummen - men etter å ha trukket fra den lille bonusen som jeg hadde fått for alt trøbbelet hadde fått. . KONKLUSJON: Jeg er glad for at jeg i det minste har pengene tilbake og ikke lenger trenger å bruke Expondos «reparasjonstjeneste»... Jeg kjøpte dampovnen fra Expondo i fjor, som så ut til å være av høy kvalitet og ikke akkurat var billig enten GmbH kjøpt. Jeg må si en ting: så lenge ovnen fungerer, er det en stor ting - dessverre varte ikke gleden lenge: etter bare 5 måneder ga enheten opp (kortslutning). Så jeg søkte om reparasjon, enheten ble hentet, reparert og innen 3 uker hadde jeg den tilbake. Den dårlige overraskelsen kom ved utpakking: da jeg fjernet de siste lagene med bobleplast, lå glassinnsatsen til ovnsdøren foran meg i tusenvis av bittesmå glasskår! Tilsynelatende falt enheten på gulvet, enten under transport eller i reparasjonsavdelingen, vet jeg ikke. Jeg fant ut at det ikke var meg, men avsenderen (Expondo) som måtte melde skaden til pakketjenesteleverandøren. Expondo hadde imidlertid ingen interesse i dette. Til å begynne med var det noen kreative og useriøse forslag: de ville sende meg en ny dør, som jeg deretter kunne installere selv (hallo??? De bittesmå glasskårene hadde til og med trengt gjennom sporene inn i det indre av enheten!) eller kunne Jeg bruker den klumpete ((også veldig tung på 18 kg) tar med enheten til en pakkebutikk. Jeg nektet begge deler, men til slutt ble enheten hentet for videre reparasjon (nr. 2). Denne gangen tok det ganske lang tid. På spørsmål sa de at reparasjonsavdelingen ikke visste hva de skulle gjøre (hallo?? Jeg hadde allerede sendt en utfyllende beskrivelse av skaden på e-post, og min utskrift av skadebeskrivelsen inkludert utskrevne bilder var også inkludert i pakke!). Ting ble enda mer bisarre to uker senere: enheten var nå reparert, men prosessen ble ikke funnet i systemet. Det tok noen flere e-poster før enheten endelig kom tilbake fra reparasjon #2. Ja, glassdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for andre gang! – i en mye dårligere stand enn før reparasjonen: Det første vi la merke til var at vannoppsamlingsbrettet hadde en lang sprekk og et hjørne ble brutt av. I tillegg lukket den ikke lenger ordentlig fordi damputløpsmunnstykket – som trolig var feilmontert – var i veien. Nå hang det ødelagte vannoppsamlingsbrettet nede til venstre. Videre var alle fire føttene montert så skjevt og skjevt at hele apparatet tippet (de fremre føttene rørte nesten ikke gulvet lenger). Den (tidligere helt intakte) bunnplaten var erstattet av en gammel og helt bulket bunnplate (tre klare og store bulker). Alt i alt: i stedet for reparasjoner, skade på eiendom! Hele dette scenariet har allerede trukket ut i 3 måneder (!) Etter disse to mislykkede reparasjonene (hvis man i det hele tatt kunne snakke om reparasjoner i det siste tilfellet!) krevde jeg tilbakebetaling av kjøpesummen. Igjen sa de i utgangspunktet til meg at jeg skulle sende inn enheten selv, at de ville sjekke den i reparasjonsavdelingen og deretter sende meg et kostnadsoverslag (Hallo??? For skader, som denne gangen var perfekt forårsaket av Expondo-teknikerne? ??). Det tok noen flere energiske e-poster før enheten endelig ble plukket opp (for tredje gang!). Så ble det endeløse "diskusjoner" på e-post med de forskjellige (stadig skiftende) funksjonærene til jeg (etter 3,5 måneder uten ovn!) til slutt fikk refundert kjøpesummen - men etter å ha trukket fra den lille bonusen som jeg hadde fått for alt trøbbelet hadde fått. . KONKLUSJON: Jeg er glad for at jeg i det minste har pengene tilbake og ikke lenger trenger å bruke Expondos «reparasjonstjeneste»... Ingen stjerne fra meg!
Svar fra
Danke für Ihr Feedback.
Ihre Nachricht hat nicht nur dabei geholfen, Ihr Problem zu lösen. Sie trägt auch dazu bei, unseren Service stetig zu verbessern. Nun wissen wir, wie wir den Fehler in Zukunft vermeiden.
Vielen Dank also – wir wussten, gemeinsam schaffen wir das.
produktet er veldig bra, men det mangler en forklaringsbrosjyre for oppstart og bruk av symbolene
Jeg kjøpte damperen for å bake brød og lage grønnsaker, og jeg ble ikke skuffet. Enkel å bruke og dampkokerfunksjonen fungerer utmerket.
Ganske svak beskrivelse
Svar fra
Merci d'avoir donné votre avis.
Nous apprécions vos commentaires. Sachez que nous travaillons déjà sur une solution qui nous permettra d'offrir une meilleure expérience à tout le monde à l'avenir.
Ensemble, nous y arriverons ; vous verrez.
Veldig ubehagelig og svak komfyr