(8) Anmeldelser

Dampovn - 25 L - 2,100 W - sølv

kr 5 499,00
Prisen inkluderer merverdiavgift

Gjenstand: EX10011825

|

Modell: RC-SOQ3

Populært produkt
personer som nylig har sett på dette produktet

Lite igjen på lager

Skynd deg, det er kun få varer igjen!

Prisen inkluderer merverdiavgift

Klar til å sende!

Leveringstid ca. 7-10 dager

100 % sikker betaling

* Betalingsmåter kan variere fra land til land

  • Godt for helsen - skånsom steking med damp
  • Allsidig - i tillegg til dampfunksjon er det andre funksjoner som varmluft, grill, opptining og svak varme
  • Høy temperatur - opp til 220 °C
  • Presis - timer som kan stilles fra 0 - 180 min.
  • Oversiktlig - touch med LED-display for brukervennlig betjening

PRODUKTBESKRIVELSE

TEKNISKE DETALJER

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Vurderinger og anmeldelser


4.0

Basert på 8 anmeldelser

last month expondo-kunde

Ovnen er flott

Hei, jeg anbefaler denne ovnen, jeg har brukt den i noen måneder, det er en flott enhet

Vis original anmeldelse

14 days ago expondo-kunde

godt produkt

Jeg liker ovnen, god kvalitet og godt utseende

Vis original anmeldelse

14 days ago expondo-kunde

godt produkt

Jeg liker ovnen, god kvalitet og godt utseende

Vis original anmeldelse

8 months ago expondo-kunde

5 måneders drift, 3,5 måneders reparasjon

Jeg kjøpte dampovnen fra Expondo GmbH i fjor, som så ut til å være av høy kvalitet og heller ikke akkurat billig. Jeg må si en ting: så lenge ovnen fungerer, er det en stor ting - dessverre varte ikke gleden lenge: etter bare 5 måneder ga enheten opp (kortslutning). Så jeg søkte om reparasjon, enheten ble hentet, reparert og innen 3 uker hadde jeg den tilbake. Den dårlige overraskelsen kom ved utpakking: da jeg fjernet de siste lagene med bobleplast, lå glassinnsatsen til ovnsdøren foran meg i tusenvis av bittesmå glasskår! Tilsynelatende falt enheten på gulvet, enten under transport eller i reparasjonsavdelingen, vet jeg ikke. Jeg fant ut at det ikke var meg, men avsenderen (Expondo) som måtte melde skaden til pakketjenesteleverandøren. Expondo hadde imidlertid ingen interesse i dette. Til å begynne med var det noen kreative og useriøse forslag: de ville sende meg en ny dør som jeg så kunne installere selv (hallo??? De bittesmå glasskårene hadde til og med trengt gjennom sporene inn i det indre av enheten!) eller kunne jeg bruk den klumpete ((også veldig tung på 18 kg) ta med enheten til en pakkebutikk. Jeg nektet begge deler, men til slutt ble enheten hentet for videre reparasjon (nr. 2). Denne gangen tok det ganske lang tid. På spørsmål sa de at reparasjonsavdelingen ikke visste hva de skulle gjøre (hallo?? Jeg hadde allerede sendt en utfyllende beskrivelse av skaden på e-post, og min utskrift av skadebeskrivelsen inkludert utskrevne bilder var også inkludert i pakke!). Ting ble enda mer bisarre to uker senere: enheten var nå reparert, men prosessen ble ikke funnet i systemet. Det tok noen flere e-poster før enheten endelig kom tilbake fra reparasjon #2. Ja, glassdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for andre gang! – i en mye dårligere stand enn før reparasjonen: Det første vi la merke til var at vannoppsamlingsbrettet hadde en lang sprekk og et hjørne ble brutt av. I tillegg lukket den ikke lenger ordentlig fordi damputløpsmunnstykket – som trolig var feilmontert – var i veien. Nå hang det ødelagte vannoppsamlingsbrettet nede til venstre. Videre var alle fire føttene montert så skjevt og skjevt at hele apparatet tippet (de fremre føttene rørte nesten ikke gulvet lenger). Den (tidligere helt intakte) bunnplaten var erstattet av en gammel og helt bulket bunnplate (tre klare og store bulker). Alt i alt: i stedet for reparasjoner, skade på eiendom! Hele dette scenariet har allerede trukket ut i 3 måneder (!) Etter disse to mislykkede reparasjonene (hvis man i det hele tatt kunne snakke om reparasjoner i det siste tilfellet!) krevde jeg tilbakebetaling av kjøpesummen. Igjen sa de i utgangspunktet til meg at jeg skulle sende inn enheten selv, at de ville sjekke den i reparasjonsavdelingen og deretter sende meg et kostnadsoverslag (Hallo??? For skader, som denne gangen var perfekt forårsaket av Expondo-teknikerne? ??). Det tok noen flere energiske e-poster før enheten endelig ble plukket opp (for tredje gang!). Så ble det endeløse "diskusjoner" på e-post med de forskjellige (stadig skiftende) funksjonærene til jeg (etter 3,5 måneder uten ovn!) til slutt fikk refundert kjøpesummen - men etter å ha trukket fra den lille bonusen som jeg hadde fått for alt trøbbelet hadde fått. . KONKLUSJON: Jeg er glad for at jeg i det minste har pengene tilbake og ikke lenger trenger å bruke Expondos «reparasjonstjeneste»... Jeg kjøpte dampovnen fra Expondo i fjor, som så ut til å være av høy kvalitet og ikke akkurat var billig enten GmbH kjøpt. Jeg må si en ting: så lenge ovnen fungerer, er det en stor ting - dessverre varte ikke gleden lenge: etter bare 5 måneder ga enheten opp (kortslutning). Så jeg søkte om reparasjon, enheten ble hentet, reparert og innen 3 uker hadde jeg den tilbake. Den dårlige overraskelsen kom ved utpakking: da jeg fjernet de siste lagene med bobleplast, lå glassinnsatsen til ovnsdøren foran meg i tusenvis av bittesmå glasskår! Tilsynelatende falt enheten på gulvet, enten under transport eller i reparasjonsavdelingen, vet jeg ikke. Jeg fant ut at det ikke var meg, men avsenderen (Expondo) som måtte melde skaden til pakketjenesteleverandøren. Expondo hadde imidlertid ingen interesse i dette. Til å begynne med var det noen kreative og useriøse forslag: de ville sende meg en ny dør, som jeg deretter kunne installere selv (hallo??? De bittesmå glasskårene hadde til og med trengt gjennom sporene inn i det indre av enheten!) eller kunne Jeg bruker den klumpete ((også veldig tung på 18 kg) tar med enheten til en pakkebutikk. Jeg nektet begge deler, men til slutt ble enheten hentet for videre reparasjon (nr. 2). Denne gangen tok det ganske lang tid. På spørsmål sa de at reparasjonsavdelingen ikke visste hva de skulle gjøre (hallo?? Jeg hadde allerede sendt en utfyllende beskrivelse av skaden på e-post, og min utskrift av skadebeskrivelsen inkludert utskrevne bilder var også inkludert i pakke!). Ting ble enda mer bisarre to uker senere: enheten var nå reparert, men prosessen ble ikke funnet i systemet. Det tok noen flere e-poster før enheten endelig kom tilbake fra reparasjon #2. Ja, glassdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for andre gang! – i en mye dårligere stand enn før reparasjonen: Det første vi la merke til var at vannoppsamlingsbrettet hadde en lang sprekk og et hjørne ble brutt av. I tillegg lukket den ikke lenger ordentlig fordi damputløpsmunnstykket – som trolig var feilmontert – var i veien. Nå hang det ødelagte vannoppsamlingsbrettet nede til venstre. Videre var alle fire føttene montert så skjevt og skjevt at hele apparatet tippet (de fremre føttene rørte nesten ikke gulvet lenger). Den (tidligere helt intakte) bunnplaten var erstattet av en gammel og helt bulket bunnplate (tre klare og store bulker). Alt i alt: i stedet for reparasjoner, skade på eiendom! Hele dette scenariet har allerede trukket ut i 3 måneder (!) Etter disse to mislykkede reparasjonene (hvis man i det hele tatt kunne snakke om reparasjoner i det siste tilfellet!) krevde jeg tilbakebetaling av kjøpesummen. Igjen sa de i utgangspunktet til meg at jeg skulle sende inn enheten selv, at de ville sjekke den i reparasjonsavdelingen og deretter sende meg et kostnadsoverslag (Hallo??? For skader, som denne gangen var perfekt forårsaket av Expondo-teknikerne? ??). Det tok noen flere energiske e-poster før enheten endelig ble plukket opp (for tredje gang!). Så ble det endeløse "diskusjoner" på e-post med de forskjellige (stadig skiftende) funksjonærene til jeg (etter 3,5 måneder uten ovn!) til slutt fikk refundert kjøpesummen - men etter å ha trukket fra den lille bonusen som jeg hadde fått for alt trøbbelet hadde fått. . KONKLUSJON: Jeg er glad for at jeg i det minste har pengene tilbake og ikke lenger trenger å bruke Expondos «reparasjonstjeneste»... Ingen stjerne fra meg!

Svar fra

Danke für Ihr Feedback.

Ihre Nachricht hat nicht nur dabei geholfen, Ihr Problem zu lösen. Sie trägt auch dazu bei, unseren Service stetig zu verbessern. Nun wissen wir, wie wir den Fehler in Zukunft vermeiden.

Vielen Dank also – wir wussten, gemeinsam schaffen wir das.

Vis original anmeldelse

10 months ago Opprinnelig publisert på mano_mano

produktet er veldig bra, men det mangler en forklaringsbrosjyre for oppstart og bruk av symbolene

Vis original anmeldelse

2 months ago expondo-kunde

perfekt til å bake brød

Jeg kjøpte damperen for å bake brød og lage grønnsaker, og jeg ble ikke skuffet. Enkel å bruke og dampkokerfunksjonen fungerer utmerket.

Vis original anmeldelse

last year expondo-kunde

Svært gjennomsnittlig produktpresentasjon

Ganske svak beskrivelse

Svar fra

Merci d'avoir donné votre avis. 

Nous apprécions vos commentaires. Sachez que nous travaillons déjà sur une solution qui nous permettra d'offrir une meilleure expérience à tout le monde à l'avenir. 

Ensemble, nous y arriverons ; vous verrez. 

Vis original anmeldelse

11 months ago expondo-kunde

2

Veldig ubehagelig og svak komfyr

Med tillit fra eksperter over hele verden
mer enn 16 års erfaring
innen netthandel
4.4
stjerner på Trustpilot
3 MILLIONER
kunder har kjøpt våre produkter