Trustpilot
(9) Anmeldelser

Dampovn - 25 L - 2,100 W - sølv

kr 4 399,00
Prisen er inkludert 25% moms.

Gjenstand: EX10011825

|

Modell: RC-SOQ3

Garantert laveste pris
Prisen er inkludert 25% moms.

Leveranse ca. onsdag 8. mai
5% rabatt med minst 3 av samme vare, 10% rabatt med minst 5 av samme vare!
Samlet pris
Pr. stk.
Rabatt
kr 4 399,00
kr 4 399,00
0%
kr 13 197,00
kr 4 179,05
5%
kr 21 995,00
kr 3 959,10
10%
Viktige funksjoner
  • Godt for helsen - skånsom steking med damp
  • Allsidig - i tillegg til dampfunksjon er det andre funksjoner som varmluft, grill, opptining og svak varme
  • Høy temperatur - opp til 220 °C
  • Presis - timer som kan stilles fra 0 - 180 min.
  • Oversiktlig - touch med LED-display for brukervennlig betjening
Sikre betalingsmåter
Leveringsdetaljer
Retur og garanti

PRODUKTBESKRIVELSE

TEKNISKE DETALJER

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Vurderinger og anmeldelser


4.1

Basert på 9 anmeldelser

Sorter etter :

Lagt ut på Expondo United Kingdom

ovnen er helt fantastisk

produktet er flott, veldig bra jobb for meg.

Vis original anmeldelse

for 8 måneder siden Lagt ut på Expondo Poland

Ovnen er flott

Hei, jeg anbefaler denne ovnen, jeg har brukt den i noen måneder, det er en flott enhet

Vis original anmeldelse

for 2 måneder siden Lagt ut på Expondo Poland

Miniovn

Ovnen er laget av god kvalitet, enkel og behagelig å bruke. Pekeplaten er fin og enkel å bruke, reagerer på lette berøringer, og har programmer som gjør den enklere å bruke. Vanntanken er liten, men den er nok til langkoking og mange ganger. Den jobber stille på signaler, samler vann i bunnen og rekker til to tanker. Minikonveksjonsovnen er kanskje svak, men den gjør jobben sin veldig bra. Jeg anbefaler det, prisen er god og produktet er bra også

Vis original anmeldelse

for 7 måneder siden Lagt ut på Expondo United Kingdom

godt produkt

Jeg liker ovnen, god kvalitet og godt utseende

Vis original anmeldelse

i fjor Lagt ut på Expondo Germany

5 måneders drift, 3,5 måneders reparasjon

Jeg kjøpte dampovnen fra Expondo GmbH i fjor, som så ut til å være av høy kvalitet og heller ikke akkurat billig. Jeg må si en ting: så lenge ovnen fungerer, er det en stor ting - dessverre varte ikke gleden lenge: etter bare 5 måneder ga enheten opp (kortslutning). Så jeg søkte om reparasjon, enheten ble hentet, reparert og innen 3 uker hadde jeg den tilbake. Den dårlige overraskelsen kom ved utpakking: da jeg fjernet de siste lagene med bobleplast, lå glassinnsatsen til ovnsdøren foran meg i tusenvis av bittesmå glasskår! Tilsynelatende falt enheten på gulvet, enten under transport eller i reparasjonsavdelingen, vet jeg ikke. Jeg fant ut at det ikke var meg, men avsenderen (Expondo) som måtte melde skaden til pakketjenesteleverandøren. Expondo hadde imidlertid ingen interesse i dette. Til å begynne med var det noen kreative og useriøse forslag: de ville sende meg en ny dør som jeg så kunne installere selv (hallo??? De bittesmå glasskårene hadde til og med trengt gjennom sporene inn i det indre av enheten!) eller kunne jeg bruk den klumpete ((også veldig tung på 18 kg) ta med enheten til en pakkebutikk. Jeg nektet begge deler, men til slutt ble enheten hentet for videre reparasjon (nr. 2). Denne gangen tok det ganske lang tid. På spørsmål sa de at reparasjonsavdelingen ikke visste hva de skulle gjøre (hallo?? Jeg hadde allerede sendt en utfyllende beskrivelse av skaden på e-post, og min utskrift av skadebeskrivelsen inkludert utskrevne bilder var også inkludert i pakke!). Ting ble enda mer bisarre to uker senere: enheten var nå reparert, men prosessen ble ikke funnet i systemet. Det tok noen flere e-poster før enheten endelig kom tilbake fra reparasjon #2. Ja, glassdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for andre gang! – i en mye dårligere stand enn før reparasjonen: Det første vi la merke til var at vannoppsamlingsbrettet hadde en lang sprekk og et hjørne ble brutt av. I tillegg lukket den ikke lenger ordentlig fordi damputløpsmunnstykket – som trolig var feilmontert – var i veien. Nå hang det ødelagte vannoppsamlingsbrettet nede til venstre. Videre var alle fire føttene montert så skjevt og skjevt at hele apparatet tippet (de fremre føttene rørte nesten ikke gulvet lenger). Den (tidligere helt intakte) bunnplaten var erstattet av en gammel og helt bulket bunnplate (tre klare og store bulker). Alt i alt: i stedet for reparasjoner, skade på eiendom! Hele dette scenariet har allerede trukket ut i 3 måneder (!) Etter disse to mislykkede reparasjonene (hvis man i det hele tatt kunne snakke om reparasjoner i det siste tilfellet!) krevde jeg tilbakebetaling av kjøpesummen. Igjen sa de i utgangspunktet til meg at jeg skulle sende inn enheten selv, at de ville sjekke den i reparasjonsavdelingen og deretter sende meg et kostnadsoverslag (Hallo??? For skader, som denne gangen var perfekt forårsaket av Expondo-teknikerne? ??). Det tok noen flere energiske e-poster før enheten endelig ble plukket opp (for tredje gang!). Så ble det endeløse "diskusjoner" på e-post med de forskjellige (stadig skiftende) funksjonærene til jeg (etter 3,5 måneder uten ovn!) til slutt fikk refundert kjøpesummen - men etter å ha trukket fra den lille bonusen som jeg hadde fått for alt trøbbelet hadde fått. . KONKLUSJON: Jeg er glad for at jeg i det minste har pengene tilbake og ikke lenger trenger å bruke Expondos «reparasjonstjeneste»... Jeg kjøpte dampovnen fra Expondo i fjor, som så ut til å være av høy kvalitet og ikke akkurat var billig enten GmbH kjøpt. Jeg må si en ting: så lenge ovnen fungerer, er det en stor ting - dessverre varte ikke gleden lenge: etter bare 5 måneder ga enheten opp (kortslutning). Så jeg søkte om reparasjon, enheten ble hentet, reparert og innen 3 uker hadde jeg den tilbake. Den dårlige overraskelsen kom ved utpakking: da jeg fjernet de siste lagene med bobleplast, lå glassinnsatsen til ovnsdøren foran meg i tusenvis av bittesmå glasskår! Tilsynelatende falt enheten på gulvet, enten under transport eller i reparasjonsavdelingen, vet jeg ikke. Jeg fant ut at det ikke var meg, men avsenderen (Expondo) som måtte melde skaden til pakketjenesteleverandøren. Expondo hadde imidlertid ingen interesse i dette. Til å begynne med var det noen kreative og useriøse forslag: de ville sende meg en ny dør, som jeg deretter kunne installere selv (hallo??? De bittesmå glasskårene hadde til og med trengt gjennom sporene inn i det indre av enheten!) eller kunne Jeg bruker den klumpete ((også veldig tung på 18 kg) tar med enheten til en pakkebutikk. Jeg nektet begge deler, men til slutt ble enheten hentet for videre reparasjon (nr. 2). Denne gangen tok det ganske lang tid. På spørsmål sa de at reparasjonsavdelingen ikke visste hva de skulle gjøre (hallo?? Jeg hadde allerede sendt en utfyllende beskrivelse av skaden på e-post, og min utskrift av skadebeskrivelsen inkludert utskrevne bilder var også inkludert i pakke!). Ting ble enda mer bisarre to uker senere: enheten var nå reparert, men prosessen ble ikke funnet i systemet. Det tok noen flere e-poster før enheten endelig kom tilbake fra reparasjon #2. Ja, glassdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for andre gang! – i en mye dårligere stand enn før reparasjonen: Det første vi la merke til var at vannoppsamlingsbrettet hadde en lang sprekk og et hjørne ble brutt av. I tillegg lukket den ikke lenger ordentlig fordi damputløpsmunnstykket – som trolig var feilmontert – var i veien. Nå hang det ødelagte vannoppsamlingsbrettet nede til venstre. Videre var alle fire føttene montert så skjevt og skjevt at hele apparatet tippet (de fremre føttene rørte nesten ikke gulvet lenger). Den (tidligere helt intakte) bunnplaten var erstattet av en gammel og helt bulket bunnplate (tre klare og store bulker). Alt i alt: i stedet for reparasjoner, skade på eiendom! Hele dette scenariet har allerede trukket ut i 3 måneder (!) Etter disse to mislykkede reparasjonene (hvis man i det hele tatt kunne snakke om reparasjoner i det siste tilfellet!) krevde jeg tilbakebetaling av kjøpesummen. Igjen sa de i utgangspunktet til meg at jeg skulle sende inn enheten selv, at de ville sjekke den i reparasjonsavdelingen og deretter sende meg et kostnadsoverslag (Hallo??? For skader, som denne gangen var perfekt forårsaket av Expondo-teknikerne? ??). Det tok noen flere energiske e-poster før enheten endelig ble plukket opp (for tredje gang!). Så ble det endeløse "diskusjoner" på e-post med de forskjellige (stadig skiftende) funksjonærene til jeg (etter 3,5 måneder uten ovn!) til slutt fikk refundert kjøpesummen - men etter å ha trukket fra den lille bonusen som jeg hadde fått for alt trøbbelet hadde fått. . KONKLUSJON: Jeg er glad for at jeg i det minste har pengene tilbake og ikke lenger trenger å bruke Expondos «reparasjonstjeneste»... Ingen stjerne fra meg!

Svar fra

Takk for din tilbakemelding. Meldingen din hjalp ikke bare med å løse problemet ditt. Det bidrar også til å kontinuerlig forbedre tjenesten vår. Nå vet vi hvordan vi kan unngå feilen i fremtiden. Så tusen takk – vi visste at vi kunne gjøre det sammen.
Vis original anmeldelse

i fjor Lagt ut på ManoMano France

produktet er veldig bra, men det mangler en forklaringsbrosjyre for oppstart og bruk av symbolene

Vis original anmeldelse

for 9 måneder siden Lagt ut på Expondo Germany

perfekt til å bake brød

Jeg kjøpte damperen for å bake brød og lage grønnsaker, og jeg ble ikke skuffet. Enkel å bruke og dampkokerfunksjonen fungerer utmerket.

Vis original anmeldelse

for 4 måneder siden Lagt ut på Expondo France

Strid sønn

Jeg bestilte nylig den kombinerte dampovnen. Ovnen er veldig bra, men jeg har et stort problem med denne ovnen som produserer en skingrende lyd hele tiden under innstillingen. Jeg ringte ettersalgsservice for å rapportere denne ulempen, og de ba meg sende dem en video, noe jeg nettopp har gjort. Jeg venter på svar. FYI, når jeg justerer temperaturen eller tiden, er det skingrende pipet kontinuerlig. Jeg vet ikke om denne kontinuerlige skingrende ringelyden er normal når jeg stiller inn temperatur og tid, og om det er mulig å senke den eller nøytralisere den. Jeg passer på et barn av og til og denne "ringen" vekker ham fra lur. I tillegg har jeg en liten hund som får panikkanfall når han hører denne lyden. Noe jeg forstår fordi det er grenseoverskridende for meg. Virkelig synd for de 2 stjernene, for hvis det ikke var dette ringeproblemet under justeringen, ville jeg gjerne gitt den 5 stjerner.

Vis original anmeldelse

i fjor Lagt ut på Expondo Poland

2

Veldig ubehagelig og svak komfyr

Svar fra

Hei, Takk for at du gjorde oss oppmerksom på problemene dine med dampovnen din. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører. Vi tok umiddelbare tiltak for å løse dine bekymringer og tilbød en delvis refusjon med muligheten til å beholde produktet eller full refusjon hvis produktet ble returnert til oss. Tilbakemeldingen din vil hjelpe oss å forbedre oss, og hvis vi kan hjelpe deg videre, vennligst gi oss beskjed

Du er

i riktige hender!

Med mye ekspertise og målet om å tilby god kvalitet samtidig som du sparer penger, utvikler vi våre egne sterke merkevarer med bærekraftig design, "Made in Germany". Karakterisert gjennom mer enn 1.000.000 fornøyde kunder. Vi utvikler vi stadig nye metoder for å oppfylle individuelle ønsker og krav.

Med tillit fra eksperter over hele verden
mer enn 16 års erfaring
innen netthandel
3 MILLIONER
kunder har kjøpt våre produkter